تا حالا جلو آیینه وایسادی به خودت بگی مرسی که صبح تا شب واسه هرچی که خواستم دوییدی و خسته نشدی !؟ تا حالا شده شده جلو آیینه دست بکشی رو صورت خودت بگی منو ببخش واسه این چشایی پف کرده که نزاشتم خوب بخوابی ! شده موهاتو جلو اینه شونه که میکنی به خودت بگی اگه کمتر بهت میرسم به دل نگیر ! میشه فراموشش کنی ؟! اصن این حرفا چیه ! تا حالا شده جلو اینه بشی و از خودتو تموم داراییت تعرف کنی و بگی: توچه چقدر به من میایی ! چقدر قشنگی؛ چقدر خنده هات حال منو خوب میکنه ! تا حالا شده تشکر کنی از این همه قوی بودنش ؟!
نه
ENTZAR...ما را در سایت ENTZAR دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 23